PANG!

Idag började vi dagen med att ligga kvar och mysa i sängen jag och barnen ❤
Sen klev vi upp, åt frukost, gjorde oss iordking för att sen fara iväg till VC men Alicia, då hon klagat på att hon har ont i örat i några dagar, och igår började hon få ont i båda öronen, och det kan jag förstå då doktorn fastställde att hon har Hörselgångsinflammation i båda öronen, mammas tjej ❤
Blir att droppa i öronen 2 gånger per sg. I 5 dagar, sen skulle det förhoppningsvis vara borta!
Det kan ju förklara varför hon sagt va flera gånger(tusentals) per dag! Trodde hon hade kommit in i en VA-period, men då kanske hon har hört dåligt stackarn? Haft lite dåligt samvete!

Eftersom hon var så duktig hos doktorn och lät han kolla i öronen utan problem gick vi till Konsum där kom fick köpa två små pixi böcker, som vi sen läste två gånger om när vi kom hem :)

Gav barnen lunch för att sedan höra oss färdiga för att fara och hämta upp mot o vidare mot stan för att fara till frissan med Alicia för första gången :)
Och även det fick super bra!
Tack vare att Sara var så duktig med barn! Lekte på för fullt i detas lekhörna innan det var dags att klippa, så Alicia var ju inte alls blyg, nog för att hon ville ha mig sittandes brevid henne hela tiden, men trodde faktiskt hon skulle vara för blyg för att klippa sig!
Tvärtom, hon var stolt när hon satt där i stolen och blev klippt :)!
Liam, han lekte på för fullt med mommo inne i lekrummet där :)

For sen och fikade/åt på mat & prat, propp mätt var nog bara förnamnen av vad vi blev!

Stressade sen hem, böt om och for sedan till stan återigen med Lisa för att hämta upp ena och fara till skjutbanan i Boden.
Där har vi spenderat lite drygt 2 timmar :)
FY FASIKEN va kul det var! Första gången i mitt liv jag testat att skjuta, och fler gånger SKA det bli, var förbannat roligt!
Vilket adrenalin man hade dom första gångerna!
Och lite roligare blev jag då jag vann, sköt ner fler lerduvor ;)
Haha fast sköt bara ner en mer :)
Men prickade första efter 4e försöket iaf :)!
Som sagt, fler gången lär det bli!
Kanske rättare sagt tar jägarlicens, tsss ;)

När jag kom hem möttes jag av två söta trollungar som sprang rakt i famnen på mig, kärlek ❤
Duschade varsitt barn, sen läste jag en bok åt gumman och satt där en stund tills hon somnade, då hon hade svårt att somna själv ikväll.
När båda barnen hade somnat satte vi oss i soffan och slog på idol.

Nu ligger alla i huset och sover så sött förutom jag!
John blund måste ha missat mig helt och hållet, eller förväxlat pulvret, för trött är jag då inte!
Får slå på vänner och försöka sova! Då det är tidig uppstigning som gäller imorgon, dagis och långpromenad står på morgon schemat!

God natt!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0