Himlen har öppnat sig.

Jävla piss väder, bokstavligen sagt! Det pissar ner från himlen!
Åh så less...
 
Vi som hade planerat att fara till skjutbanan här i byn, så jag skulle få testa skjuta, hade verkligen sett fram emot det ju. Aja, får ta det någon annan gång..
 
Ska fara och äta pizzabufé här i byn sen, aldrig någonsin hört eller ätit något sånt.
En bra grej, efter som jag aldrig kan bestämma mig för vilken pizza jag vill ha :p
Eller rättasre sagt så vågar jag aldrig testa någon ny..
 
Håller på att söka lite jobb, ska strax skicka iväg min 4e ansökan, så får se om jag för första gången i mitt liv efter att ha sökt ett FLERTAL jobb får komma på intervju!
Antingen så skirver jag jävligt dåliga personliga brev, eller så är det mitt namn som spökar, vilket tror vi?
Jag tror fan nästan att det är mitt namn!
 
Ååh i november blir det att fara och kolla på Lars Winnerbäck :)
Fasiken va kul! Har velat se han länge, men inte blivit av..
 
Försöker även planera min födelsedag, vad hade man kunnat hitta på?
Tips?
 
Justja, glömt skirva om Alicias första(riktiga) tandläkarbesök som var igår!
Gick smärtfritt i början, hon ville hela tiden visa sina tänder, men tandsköterskan ville ställa nåra frågot först, och när det väl var dags att visa tänder vägrade Alicia öppna munnen, försökte med allt men hon sten vögrade!
Så vi fick en ny tid, ska komma tillbaka i oktober, hoppas på bättre lycka den gången..
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0