Trötter

Tidig morgon, fullt upp, sen kväll= helt slut!

Morgonen började med mys i sängen med mina två underbara barn ♥
Hade dom på vardera sida, så mysigt!

Efter vi lämnar prinsessan på dagis for vi raka spåret hem till mamma o ray, där jag gav lill prinsen mat och sedan for vi vidare in till stan för att sola, och medans satt ray med Liam o väntade ;p

Varit på kalas hos min tremänning, hennes dotter fyllde 4 år, så vi for dit nästan direkt efter att ha hämtat hem Alicia från dagis, svängde bara förbi hem, åt lite mellis och böt om!

När vi for därifrån hämtade vi upp Simon hemma som hade kommit från jobbet gör att sedan fara o lämna av våran älskade tös hos sin mommo o bästis ray, där hon nu spenderar natten!
Saknaden är enorm ♥!!
Tur jag har min älskade lilla guldklimp hemma iaf ♥!
Jag älskar er min kära lilla familj ♥

Nu ikväll har vi tittat hockey, och givetvis vann ju Luleå, yeeey!
Och har även avverkat ca 40 minuter på gåbandet ikväll :) men var tvungen att avbryta och stänga av den då det började att lukta bränd elektronik och låta som att den skulle sprängas i bitar!
Så Simons kusin ska komma o titta på den imorgon o se vad/om det är något fel?!

Nu ligger Simon o snarkar här breved mig i sängen, Liam äter kvällsfika och direkt han ätit klart ska vi också sova!
Tänkte försöka sova lite längre imorgon, om jag nu kan somna om efter jag ammat Liam, beror helt och hållet på bad klockan är då han vaknar och vill ha mat.

God natt!
/N


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart har du köpt insynsskydden som ni har i köket?:)

Svar: På lagerhouse :)
Nathalia

2012-09-21 @ 05:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0