One day left!

God morgon, då var lördagen här, en dag närmare dopet ♥
 
Jag o Alicia sitter o äter frukost, Liam ligger på bordet o tittar på, och Simon ligger i sängen o sover :p
Hela sovrummet luktar som en spritfabrik! Men han luktar alltid sprit, oavsett om han druckigt en öl eller 20!
Fast han ska inte få sova länge till, då vi har en massa att göra idag.. Eller massa o massa, men allt tar sin tid..
 
Vi ska föra o hämta upp alla smörgåstårter(på 3 olika ställen) ..
Fara på dollar o köpa plastglas o lite konfetti, fara till lokalen o göra iordning det sista, så ska jag hinna sola också! Och emellan allt detta ska det ju ammas också :p Så som sagt, det kommer att ta sin lilla tid...
 
Men igår så var jag, barnen, mamma o ray o handlade allt till dopet.
Sen for vi o lämnade allt o lokalen, + att vi ställde iordning borden som dom ska vara, och dukade.. Så det är nästan färdigt!
 
 
Hihi va söt han är Liam, han har hittat sina händer :)
Så han håller upp händerna ovanför sig o ser helt förvånad ut :p
 
Näe nu har jag fasiken inte tid att sitta o skriva mer...
/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0