Mysdag ♥

Ny duschad lägger(läs sätter) jag mig i våran renbäddade säng för att ge Liam sitt godnatt mål, och tänkte samtidigt passa på att summera dagen som har varit..

Började dagen med att mojjsa i sängen med en väldigt trött o svår väckt prinsessa ♥
Frågade henne -ska vi kliva upp nu?
-Nää mamma, ligga här, inte kliva upp..
Men när jag frågade om vi skulle kliva upp o titta tv så sken hon upp o sa, JAA mamma, kom nu :) gullungen ♥
Såå då klev vi upp, slog på barnprogram och medans hon åt frukost framför tvn gjorde jag mig själv i ordning.. För att sedan göra båda barnen klara o sen fara ner till dagis..

När vi hade lämnat henne på dagis fog vi hem, jag åt frukost o tankade lilleman o for efter det in till stan för att möta upp bäste vännen Elin o ta en fika ♥
Hann även gå i några affärer också, köpte nya leggings till mig själv, ett nattlinne med Pippi Långstrump på och hår klämmor till Alicia o en pyjamas, tjocksockar och dregglisar till lilleman :)

På väg hem från stan for vi o hämtade upp gumman på dagis o for sen hem.
Eftermiddagen/kvällen har bestått av playDoh bak, ritning, solning och soffhäng framför tvn..

Nu har Liam ätit klart o somnat, så nu ska Simon få hålla om mig så även jag får fånga skönhets sömnen innan det är dags för Liam att äta igen :)
Lillgumman sover sen länge tillbaka, hon somnade i bilen på väg till solningen efter sju nångång o har fortsatt sova sen dess :)
Haha hela familjen har suttit i bilen o väntat medans jag har fått lite färg :p♥ Nog är dom snälla som följer! Men så äre när man bär på maten ;)


Justja, måste ju berätta att våran gosse har börjar greppa saker :)
Idag när Simon höll fram tummen försökte han förbrilt få tag i den, och till slut lyckades han o kreppade tag i den, och gjorde det några gånger..
Han har även börjat sparka fötterna mot djuren som hänger i babysittern när han sitter i den :) Oj vad tiden går fort tycker jag! Han utvecklas för varje dag! ♥


God natt gott folk!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0