Lördag

God morgon världen..eller menar Sverige...eeh Norrland, är nog ingen utanför Norrbotten som läser, så vi tar det från början, God morgon NORRLAND :)

Ska börja med att berätta o skriva hur duktig våran älskade Alicia har blivit ♥
I onsdags efter dagis så tig ja bort blöjan o tog på henne trosor för att potträna henne..
Först hände de en olycka, men efter den kom hon o sa till varje gång hon ville kissa :) och även när hon ville bajsa, men då gick det mindre bra, försökte säkert 4ggr med att gå på pottan o kacka men till slut ville hon själv att vi skulle ta på blöja, så då gjorde vi de och då tog det inte många minuter så bajsa hon :)
Samma var det i torsdags och igår, då har hon fått gå med trosor ett tag, och ingen olycka har hänt, hon har kommit o sagt när hon har velat kissa :)♥
Men efter några gånger vill hon ha blöjan på sig igen, men det är ju en bra början :)


Ligger i sängen o ammar Liam, Alicia ligger breved mig o är vaken och mamma ligger o snarkar ;)
Magen min kurrar o ropar efter frukost, så direkt gossen har ätit klart sin frukost kliver vi upp!
Hade gärna sovit nån timma till, men tror min älskade dotter har tagit morgon nu, bara att gilla läget o kliva upp :)

Igår var jag, Liam och mamma o handla, o Alicia var o lekte med ray undertiden..
När vi kom hem slängde jag ihop en älgtårta som Simon fick ta med sig upp till byn :) Så dom har något gott att smaska i sig där i jaktstugan!

Mot kvällsidan kom käre mamma hit ♥
Hon gjorde en vikväktarpizza som vi åt till fångarna på fortet :)
O när det var slut slog vi på en film, kvarteret skatan tror ja den hette..

Jaa får se vad denna dag har att erbjuda?

/ N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0