Knattebio!

Goddagens!

Precis hemkommen från city town!
Alicia har varit på knattebio med mommo sin, och medans dom var gick jag o Liam ner till polisen för att göra ett pass, men såklart när man väl tar sig dit så hade dom inte öppnat än! Nog för att jag var där halv 10 på morgonen :p

Alicia tyckte bion var sådär, hon ville hå när det var 5 minuter kvar(filmen var 30min lång)
Fast hon är ju inte så mycket för tecknade filmen, och det där var tydligen en sån där konstig tecknad film..
Men kul att dom har knattebio :)

Efter bion gick vi upp på Mat&Prat för att äta frukost/lunch.
Och efter det gick vi runt och strosa på stan :)
Liam har fått sig en ny sparkdräkt, med älgar på och en ny snutte, med älgar på, från doffy för sitt presentkort han fick på dopet :) Blev pengar över också..
Hittade en jätte fin o gullig bäverfi**a(mössa) i Liams strlk, men den kostade 399, kändes ju grymt dyrt för en sån pass liten mössa!

Och till Alicia hittade jag ingenting, var på PoP eftersom hon har en massa presentkort där, men hittade just ingenting som var då wow..
Hon hade redan det finaste som fanns i affären :p

Har hunnit slänga ihop ett bröd som är i ugnen, ett litet mer "nyttigare" bröd med en massa frön osånt, hoppas det blir bra!
Fick smaka det igår när jag o elin + barnen var o hälsade på Malin och Charlie :)
Efter det for vi o hämtade upp Alicia o sen gick vi ut på en promenad i det härliga höstvädret! Och sedan gick vi hem o surrade av oss :)!

Haft sån jävla sprängandes huvudvärk i 3 dagar, nästan migrän aktigt.. Ont som fasen! Vet inte om det beror på att jag tagit bort kolhydraterna? Kanske behövs då man ammar..?

Om det är bättre ikväll ska jag gå på bandet framför tvn ikväll!
Måste bara åka o hämta det från förrådet på Tuna!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0