Dopet ♥

Ska börja med att tacka alla som kom på Liams dop, och gjorde den lyckad och oförglömlig ♥ TACK!
 
Dagen som sagt blev jätte lyckad!
Liam var så snäll o glad i kyrkan, och även Alicia :)
När prästen började att prata sken Liam upp o började skratta o prata tillbaka till prästen, såg så kul ut :)
 
Då vi var klara i kyrkan åkte vi alla till lokalen på tuna där vi åt smörgåstårta, fikade o umgicks ♥
Öppnade en massa fina presenter som Liam fick av alla.
Efter en massa prat, skratt o fika så var vi klara med dopet för denna gång, får se om det bli något fler dop för oss ;)
Städade klart allt innan vi gick, slapp vi stressa dit idag o göra det.. 
Tack alla som hjälpte till  ♥ Ingen nämnd, ingen glömd! 
 
När vi kom hem gick vi förbo Niko o ellie där alla i simons släkt hade farit..
Fikade och umgicks lite till.
VÄL hemma, efter åtta nångång, satte vi igång o städa, plokade undan allt som var framme o gjorde det snyggt o rent :)
Sen satte vi oss i soffan o titta på en söndags film :)
Och när den var slut gick vi till sängen, tror vi alla somnade ganska fort :p
 
Har fått sova bra i natt, Liam har sovit från ca 00-06.30, 07-10 :) Och Alicia vaknade 9.30 o var go med mig ♥
Till våran förvåning hade simon kommit hem från jobbet, fanns inget att göra, så han var hemma på jour :p
Men sen ringde dom tillbaka han oså kom han hem till 4 igen..
 
Under den tiden så hann jag tvätta upp all tvätt som var i tvättkorgen, dammsuga lite o mysa med mina älskade barn i soffan ♥ Och leka med Alicia i hennes rum medans Liam låg o sov..
När kl började närma sig fyra så slänge jag ihop en middag. fläskfilepasta..
Och när middagen var uppäten och undanplockad så fick vi ut till lekplatsen för att leka :) O ingen var gladare än våran prinsessa :)♥ Så roligt att se henne så glad och lycklig :) ♥
 
När vi hade varit ute i drygt en timma gick vi hem igen för att sen fara till ica på porsön o hämta ut ett paket o handla hem lite frukost :)
Har fått mitt paket från buzzador.. Denna gång(min första) var det hårprodukter som jag ska prova på, och fick även 5 shampo som jag ska dela ut till 5 vänninor. Spännande :)
Det jag ska testa är 1 shampo, 1 balsman, hårinpackning och nå värmeskyddande spray elle va de nu va :p
 
Nu liggen sessan o sover sen en timma tillbaka, när vi kom hem från affären fick hon hoppa in i duschen o sen gå till sängen, tror det tog minde än 5 minuter så somna hon, alldelens själv :)
Men då har hon inte vilan på hela dagen ...
 
Jag o älsko sitter i soffan o tittar på "Underbart är kort" och käkar popcorn, och Liam sitter i sin babysitter o sparkar på djuren som hänger ner o snackar för fullt :) Gull pojken ♥ Faktiskt första gången han sparkar på dom :)
Vi har precis varit o tagit en all tvätt som jag hade hängt ut för att torka, men fick hänga upp dom inne istället, så det blev dubbejobb :p Men så blir det när jag var optimistisk och trodde att sommaren var tillbaka ;)
Fast det var 35 grader varm i solen på altanen, så hade jag bara tagit in dom innan det blev kallt o fuktigt hade dom nog varit torra :p Men men det hjälps inte...
 
 
Jojustja, måste ju berätta att det var "fuskar" dagen igår!
När jag började mitt "nyttiga liv" så sa jag att på Liams dop ska jag banne mig fuska, och det gjorde jag också..
Åt några negerbollar och sega kola snittar, frågar är då....Var det värt de? JAJJOMENSAN, det var sjuuuuukt gott!
Men nu får jag stå mitt kast o vara förbannat sötsugen igen. fast egentligen har sötsuget aldrig riktigt gått över..
Men jävlar när jag slutat amma o börjar med LCHF, då VET jag att jag slipper detta jävla sockersug, för det försvann helt då jag körde de efter jag fått Alicia..
LÄÄÄNGTAR tills jag får börja banta på allvar, då ska kilorna rasa o centimetrerna minska!
 
Näe gott folk, nu ska jag fortsätta att titta på tv och mysa med mina prinsar ♥
Lägger upp några bilder på ett annat inlägg, gör det via telefonen så slipper jag ladda upp bilder till datorn ;)
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0