aj aj :(

Välkommen härliga måndag, som verkar bjuda på en härlig och fin höst dag!
Får se vad vi hittar på att göra denna förmiddag..
Eftermiddagen är redan fullspäckad..
Kl 16 kommer en liten tjej o säljer jultidningar, kl 17 kommer en man från trygghansa o ska prata om barnens försäkringar o sen efter det ska vi ut på gården o röja för imorgon kommer matjorden :) O därefter hade jag tänkt klämma in en solning :p
 
Igår var det en städdag! ochdet var verkligen på tiden..
Dammtorka, dammsög, skurade o tvättade upp all tvätt.
Hade en liten hjälpreda som hjälpte mig att dammtorka :) Men sen blev hon less o ville titta tv istället :p
När städningen var kvar gav jag lunch till alicia o sen gick jag o natta henne.. Och medans hon sov passade jag på att skura, för annars har man små söta fotspår i hela huset :p
 
Efter hon hade vilat slägde jag ihop middag, korvstroganoff o ris och efter middagen gick vi ut för att få friskluft!
Gick först till lekparken ovanför oss, och sedan till dagiset uppe på antberget :)
Efter drygt 1 1/2  timma gick vi hem igen för att mötta upp pappa S som hade kommit hem :)! Vi var två överlyckliga tjejer över att se pappa, och en överlycklig gosse!
 
När vi kom in fick båda barnen hoppa in i ett bad!
Och när dom var klara satte vi oss i soffan med en skål med chips o popcorn o titta på tv :)
 
 
Igår var Alicia blöjfri hela dagen :)!
Förutom när vi var ute o lekte, då hade hon kissat en skvätt i blöjan, men resten av dagen var hon helt blöjfri :)
Hände en liten olycka på morgonen, men hon kom på sig själv o sa oj mamma jag kissa, så sprang vi på pottan så kissade hon reseten där, kom bara lite grann på golvet..
Men på kvällen ville hon ha blöjan på eftersom hon föröskte att bajsa, men stackarn är så hård i magen att hon bara gråten nör hon ska till o bajsa, o än har det inte kommit nå, och lika ont har hon på mogonen :( Föröskt få i henne russin(som hon älskat innan man börja ge en massa godis), men det vägrar hon att äta.
Så ska fara o köpa messmör som jag ska sätta i vällingen i hopp på att det blir bättre!
 
Nu ska jag gå o mojjsa ner mig o soffan med mina älskade barn innan vi tar tag i denna dag!
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0