Så duktig ♥ Stolt mamma!

3:e dagen Alicia är helt blöjfri, och än så länge utan olyckor :)! Har även varit utan blöja på dagis också, och på vilan.. :) Och man behöver inte påminna henne nå mer om att hon inte har blöja och att hon ska kissa, utan hon kommer själv och säger - Mamma jag kissnödig!
Våran lilla tjej börjar verkligen bli stor nu! ♥
Men kacka vill hon fortfarande göra i blöjan, inte på pottan! Det kommer med tiden.
 
Idag har vi hållt oss inne(förutom när jag fört och hämtat alicia på dagis)
Jag och Liam har inte gjort någonting alls!
Anton var förbi en sväng på dagen, så surrade lite med han.
Förberedde maten innan det var dags att hömta hem tjejen från dagis.
 
När vi kom därifrån så satte vi oss i fotöljen och läste böcker, och sedan satte jag på en ny film i sovrummet, Trassel,  som vi alla 3 låg och tittade på ♥
 
Gjorde sedan klart middagen och väntade på att Simon och Anton skulle komma.
Middagen idag blev älgkött i hemmagjord pepparsås och egna klyftpotatisar, riktigt gott!
Efter middagen har vi sneglat lite på hockeyn..
 
Nu sover båda barnen så sött och jag funderar faktiskt på att göra desamma! Trött mamma..
Mannen i huset har fått sin nya telefon idag, Iphine 5, så han har fullt upp att leka med den :)
Vill också ha!
 
Har även gravat lax idag, för första gången i mitt liv! Så får se på fredag om jag lyckats ;p!
 
Imorgon blir det en snabbsväng på stan med Elin och Isabelle medans Alicia är på dagis..
 
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0