Myshelg!

Bästa helgen på länge ♥ Bortsett från att barnen är jätte förkylda. Liam har haft hög fber hela helgen, och alicia är jätte hostig och snorig..
Men som sagt, bortsett från det har det varit en mysig helg, då Simon skippade jakten denna helg för att vara med oss ♥
 
Så i fredags köpte vi en stor godis påse och hade fredags mys ♥
 
Igår fick jag sovmorgon, hjärtat klev upp med barnen och jag blåste på till 12! Som på yngre dar ;)
Fast då somnade jag inte fören 03.00, och vaknade kl 07 för att ge Liam mat, så inte konstigt att jag var trött :p
Och varför jag inte kunde somna var för att vi börjat se Sons of anarchy! Och den går fan inte att sluta se..
Samma var det inatt, somnade kl 04.00! Fast då somnade jag på soffan i en timme på kvällen, var nog därför jag hade svårt att somna..
 
Igår kväll kom Anton förbi. oså kollade vi den senaste Johan falk filmen..
 
Idag så har vi legar i sängen och myst alla fyra hur länge som helst ♥
Sedan for jag och Alicia lämnat grabbarna hemma och for till storheden för att handla :) Tjejtid ♥
 
Och nu står maten och puttrar på spisen, idag blir det tacos till middag :) Mumma..
 
Ikväll blir det att mysa ännu mera, kolla några avsnitt av Soa och sen se Solsidan :)
 
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0