Längesen sist

God morgon, var ett tag sen jag skev sist.
Men varje gång jag har tänk sätta mig ber o skriva några rader har någonting annat kommit emellan!

Har precis lämnat prinsessan på dagis, överlycklig art snön fortarande var kvar på backen, och det var nog alla barn på dagis, dom låg till höger o vänster o ålade sig i snön :)

Mamman i huset är inte lika glad över snön, eller jo, det beror på hur mans er det.
Det positiva är att blir ljusare ute och så är det ju väldigt vackert! Och då klart att julen är nära, jag som älskar julen :)
Men det negativa är att det blir kallt, man måste klä på sig och barnen en massa kläder och skrapa rutorna på bilen!
Det sjuka är att jag påminns om början av mina 2 graviditeterna när sen hösten/början på vintern kommer, och då börjar jag må lite illa :p Bara för att jg reflekterar på graviditetena..

Får se vad man hittar på idag?
Tror att det blir en hemma dag, eller om man kanske klär på dig och går ut på en promenad? Någon som är sugen på att följa?

I förrgår var vi o bowla, nånting som Alicia tyckte var väldigt kul :)
O vi också, kul att göra nånting annat!

Idag är det 41 dagar kvar tills vi åker till Spanien ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0