HJÄLP!

Alicia har varit helt blöjfri från igår :) Och inga olyckor har skett!
Natten gick också bra, hon vaknade torr :) Min duktiga tjej som börjar bli så stor ♥
 
Idag har vi nästan bara varit inne.
På morgonen låg vi kvar i sängen o mös en stund innan vi klev upp för att äta frukst!
När frukosten var intagen byggde vi lite med duplo(som vanligt) och sedan bakade vi negerbollar tillsammans, jag och alicia :) Jag rullade dom, alicia skulle rulla dom i socker, och det gjorde hon också, men istället för att sätta tillbaka dom på tallriken bet hon av halva och sen stoppa dit dom :p Haha,, Men när jag förklarade att man ej kunde göra så gjorde hon rätt :p
 
Efter baket fick hon hoppa in i ett bad, för hela hon såg ut som en negerboll :p
Och efter badet följde vi med faster ellie på en promenad och hämtade hem kusinerna Linnea och Tim från dagis! Var en uppfriskande och kall promenad, men samtidigt jäääävligt skönt att få komma ut och få friskluft!
 
När jag stod med barnen och vänta utanför dagisen så komd et en mysko karl, han stod/gick utan för grindarna och höll på med en varningstriangel, i SHORTS och T-SHIRT! Böjde sig ner titt som tätt och höll på att ansa i gräset och stoppade i mun, och sedan spottade ut.. Och så höll han på hela tiden.. 
Jävligt obehagligt, och när vi berättade det för fröknarna sa dom: Är han här igen? Bra att ni sa, då håller vi barnen inne idag.. Känns ju jävligt tryggt, eller så inte!
Hur fan tänker kommunen när dom sätter alla alkoholister/narkomaner och psykon i lägenheterna BREVID dagiset?! Jävligt idiotiskt gjort!
 
Nu ikväll har ellie och barnen varit här, mycket trevlligt!
Bjöd dom på middag, som bestod av Laxsoppa, som jag gjort för första gången i mitt liv! Och god blev den :)
Barnen har lekt och busat för fullt!
 
Och Liam har fått testa på att äta idag igen, idag blev det potatis/majs puré, och det var ingen höjdre alls, stackarn bara kväljde och höll på att spy!
Gav han päron puré också , det gillade han inte heller!
 
Ska köpa en ny ovvis till Alicia, men har beslutsångest!
Egenligen kanske jag ska vara smart och köpa en som Liam kan ärva som slit och släng?
HJÄLP!
VILKEN ?!
 
/N

Kommentarer
Postat av: Jenna

Har köpt den svarta till Lovis : ) hon hade rosa förra året och den blir skitig fort, annars är den snygg i färgen, den flerfärgade är svår att matcha till nån mönstrad mössa... Den svarta är jäkligt snygg med en rosa eller lila mössa till : )

Svar: Jo har också tänkt på att den flerfärgade blir svår att matcha med mössa och väntar, kan nog lätt bli för mycket :p Tror det blir den svarta :)
Nathalia

2012-10-29 @ 22:58:14
Postat av: Anonym

Den flerfärgade var jätte fin , den hade jag tagit.

2012-10-31 @ 04:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0