Det var på tiden!

Äntligen är lill killen feberfri, efter att ha haft feber sen i fredags! Hostan och snoret är dock kvar, och han är fortarande hes. Men mycket mycket piggare ♥
Alicia har också kvar sin hosta, men den lär hon nog ha kvar tills nästa sommar, då hon har förkylnings astma! Lider med henne ♥


Idag har Alicia fått fara o leka av sig på dagis, och det tyckte hon nog var både kul o skönt efter att ha varit inne då lillebror och hon inte varit krya!

Jag och Liam har tagit det lugnt.
Sen gick vi ut på en promenad, i över en timma, riktigt härligt, men jobbigt då det var storm!
På vägen tillbaka hämtade vi upp stora syster och gick hem.

Ikväll har mommo o ray varit och busat med gumman, hade en överlycklig tjej när hon såg vem som kom genom dörren :)
Så nu har hon haft fullt upp, först har fammo och mimmi(Simons mormor) varit här i 2 dagar, så då har hon haft fullt upp med dom, plus att bästa kusinerna varit här o lekt :)

Nu sover båda barnen, och jag o Simon sitter o kollar Sons of anarchy, vi är på näst sida avsnitten på säsong 2!
Och när vi sett klart sista avsnitten är der raka vägen till sängen, utan att slå på Soa, för då kan jag inte somna!
Somnade 03.30 i natt pga av att jag kvar kunde slita mig!
Och imorgon medans storasyster är på dagis ska jag och liam fara och luncha med bästa nicoline och Elin, så då måste vi vara pigga och utvilade ♥

Nu ska vi fortsätta att se tv..
Hejpahej!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0