Bullfest bullfest

Längtar tills jag får skalla kudden!
Är tröttare än tröttast, i både kropp o skalle!

Haft fullt upp dessa tre dagar som varit, men det är både kul o skönt att få saker gjort :)!

I tisdags städade jag ur garaget, från att ha varit ett bombnedslag till att det nästintill blev tomt!
Älskade mormor o morfar kom som vanligt o hjälpte till, utan att jag ens bad om det!

Igår började jag måla och spackla i garaget :) Nicoline frågade om hon fick hjälpa till, javisst fick hon det, vi var så duktiga :)
Som tack bjöd jag på middag, älgskav och hemmagjord potatismos, mumma!
Efter middagen for vi och sola, mamma hängde också med!
Förta gången jag far själv, utan barn, och det kändes lite mysko :p
Men nu när Liam börjat ta flaska också så kan jag ju göra små , snabba "utflykter" :)

Idag har jag slipat och målat i garaget, och Liam har sovit i vagnen :)
Höll på i drygt 2 timmar, sen var det fas att hämta upp mamma och sedan slicka på dagis, för att sen fara på återbesök hos läkaren för Alicias astma..
Fick utskrivet mer medicin som hon nu ska ta då hon blir förkyld, och ett hon ska ta varje dag till april! Sen blir det återbesök om ca ett år igen, i hopp på att det växt bort!

När vi kom därifrån så bakade jag bullar, ett måste då det är kanelbullensdag! Undra hur många som bakat bullar idag, gissar på väldigt många!
Har även tvätta upp all tvätt, så nu är tvättkorgen tom! Skönt att göra bort det då man ska upp till byn över helgen, ska snabb städa imorgon också, så kommer man hem till ett städat hem.

Nu ikväll har vi suttit i soffan o myst framför hockeyn, Simon morbror och kusin har varit här o kollar hockey med oss :)

Barnen är nu badade och båda sover!
Vi ska också strax gå till sängs, ny duschade vi med. Och i en renbäddad säng(bäddad igår)!

Imorgon ska jag och barnen mysa på hela dagen, bortsett från snabb städningen som måste göras, men då är det tur att jag har en sån bra liten hjälpreda här hemma som gillar att hjälpa till :)


God natt!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0