Växer som gräs!

Idag är det prick 1 vecka kvar tills vi åker! Nervositeten blir värre och värre!
Och det blev inte bättre då pappa sa för någon dag sedan att jag måste köra bil där nere, pga av att betty(pappas fru) har opererat ryggen och får inte köra bil på 2 månader, och eftersom vi är så många måste vi åka med 2 bilar då vi ska nånstans. Hoja så nervös jag är över det!
Gatorna där är smalare än smalast, alla gator är enkelriktade, och för att inte tala om parkeringarna där, JUST att bilarna ryms! Och jag som är svinkass på att fickparkera!! Ajaa, det löser sig!
 
Varit på stan idag med barnen, elin och isabelle.
Köpte lite nya bodys och byxor till Liam, eftersom han växer som gräs! Han har redan börjat kunna ha stlk 74. fast då måste man vika upp ärmarna.. Han kan fortfarande ha 68, men snart är dom för små!
Hittade kläder på rean, och hade rabatter, så blev inte så dyrt! Det gillas! :)
Hittade även kläder till mig, 2 par byxor :)! och en julklapp till Tim, en tröja.
 
Efter stan for vi en snabbis på Toys r´us, där jag köpte en julklapp till Alicia, ett chip till skrållan dockan.
 
När vi var färdiga där for jag och barnen hem till mamma och ray, och där var vi tills det var dags för mig och Liam att fara till bvcdär vi mötte upp Simon, alicia fick stanna hos mommo och vänta medans :)
Liam väger nu 8080g och är 67cm lång! Min lilla buddah ♥
Han fick även sitt andra vaccin idag.
 
Nu tänkte jag göra ett ryck och rensa i gossens garderob, har fortfarande en massa kläder i strlk 62 kvar där :p
Tar bara en onödig plats!
 
 
/N

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja de växer allt fort de små liven och växer fort ur många strl då de är små ;) hehe
Det ska nog gå bara bra ska du se när de gäller körningen där nere hos pappa din!! :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0