Hej!

Tänkte ge er ett livstecken!

Vi lever och mår!

Resan fick hur bra som helst!
Jag är så stolt över mina två barn ♥
Dom var jätte duktiga hela hela tiden, Liam sov mesta dels, och när han var vaken så skrattade han mest :p
Alicia sov bara en timma på hela resan, alltså från kl 07.00! Och vi landade just innan 23, somnade efter 01 nångång :p
Och hon har varit lugn och snäll heeela tiden, och då ska man komma ihåg att vi gick mycket på Arlanda och fick vänta där i 5 timmar! Och hon gick hela tiden..
Och kissade inte i blöjan eller, sa till varje gång hon va kissnödig och höll sig om när vi inte kunde gå direkt :)

Väl framme hos pappa var hon JÄTTE blyg! Båda mina små syskon var vakna, och pappas fru..
Hon var vid mig hela tiden, bra jag än gick :p men det är ju förståligt, då hon inte förstår språket!

Men idag är det bättre! I början när tjejerna kom från skolan var hon lite blyg, men sen gick det över, och hon har haft fullt upp att leka och busa med dom!
Och det roliga är att hon efter en dag redan förstår lite spanska, men då pratar jag också mycket spanska med henne, faller mer naturligt nu när alla andra pratar spanska, så så säger jag först på spanska och sen svenska.

Båda barnen är badade och sover nu.
Jag tänkte också hoppa in i en dusch.

Snart kommer pappsen hem från jobbet, han har jobbat eftermiddag.
Men nu är han ledig i fyra dagar ♥
Det är så jävla underbart att äntligen få vara med min älskade pappa!
Jag må vara 24 år, men är ändå pappig!
Men då träffar jag han också knappt en gång per år!! Önska att han hade bott närmare ♥

God natt gott folk!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0