Hej då Sverige!

God morgon!
Då var dagen D kommen, idag får jag äntligen träffa min älskade pappa ♥
Nervös som bara den är jag!

Alla sover förutom jag.
Vaknade för en halv timma sedan för att ge Liam mat, och har inte kunnat somna om efter det, då tankarna snurrar runt i mitt huvud!
Ligger i Simons armar, njuter av hans närhet! Kommer sakna han så otroligt mycket! Jag älskar dig såå ♥

Ska kliva upp nu, vi far mot Kallax om 2 timmar.
Både jag och gumman ska duscha nu på morgonen, men tror jag duschar först innan jag väcker henne.

Hoppas hoppas det går bra på flyget, så inte nån av barnen får ont i örat!
Håll tunnar och tår med mig!
Och framförallt, att vi kommer hel skinnade fram!!

Näe nu ska jag sluta tänka och kliva upp!

Hej då Sverige!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0