Nu är det ännu närmare, nästan så att jag kan ta i det!
Tror inte att jag riktikt har förstått att vi ska fara.
Längtar tills jag får krama om min älskade pappa ♥ Såg han sist i mars 2011!
 
Denna dag har jag tillängnat till att laga mat och packa!
Nu är packningen så gott som klara, ska bara gå igenom dom imorgon, och kanske plocka bort lite mer kläder, så onödigt att ta med sig hela garderoberna :p Men så svårt att veta vad man ska ta med sig!
 
Som jag sa igår så har det varit fullt hus här, lika mysigt som vanligt när familjen är samlad ♥
 
Kvällen och helgen har jag och min andra hälft avrundat med ett glas cider, tända ljus och SOA!
Barnen sover sen ett tag tillbaka! Alicia var helt slut efter allt bus och lekande med kusinerna..
 
Just nu står Simon o masserar mig medeans jag sitter här och skriver, har man det bra eller bra ;)
 
 
God natt gott folk!
/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0