Vädergudarna

Vädergudarna verkar ha lyssnat på min bön om strålande sol o värme! Vilken härlig dag det har varit idag :)

Fått en massa gjort, varit på bejers o beställt en bänkskiva till tvättstugan, städat garaget, städat bilen o tvättat den utvändligt och städat upp på gården, så nu får solen vara framme mer på dagarna, helst varje dag så det torkar upp ordentligt på gården så traktorn kan komma o planera ut, så vi sen får börja så gräs :)

Älskade mormor o morfar har varit här o pulat på med oss :) Alltid lika hjälpsamma, även fast man ointe ber om hjälper så kommer dom självmant och vill hjälpa till. Vet inte hur jag någonsinn ska kunna tacka er för att ni gett och ställt upp på ♥ Ni är guldvärda, älskar er!

Blev latmiddag idag, potatis o fiskbullar i hummersås :) MEN ack så gott!!

Efter middagen for vi iväg till käre mor o hälsade på, o där var vi tills Alicia sa: HEM mamma hem, så då var hon trött o ville åka hem o sova :)
När vi kom hem fick hon hoppa i ett bad(snabb bad) o sen gick vi alla 3 o la oss i sängen o mös tills hon somnade ♥

Även jag o S har tagit oss en dusch, välbehövt efter allt arbetande idag :) Lortiga var vi!
Nu ska mojja ner oss i soffan i våra morgonrockar o titta BB ♥
Fast först ska jag skära upp lite frukt, mango, annans, kiwi o äpple :) Igentligen ingen bra idé eftersom halsbrännan är på g, o annanas o kiwin är nog rena rama halsbränne-döden, men är man sugen så är man! Den smällen får jag väl ta ...


God natt allesammans.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0