Trevligheter :)

Även denna dag fyllde vi med en massa trevligheter :)

Efter frukosten klädde vi alla på oss för att gå ut i det fina vädret.
Satte oss på baksidan o lekte i våran jätte sandlåda(våran gård), hann inte vara ute länge så messa Elin o fråga om vi ville följa med ut till deras stuga o grilla.
Så det gjorde vi, jag gick in för att packa med lite korv o sånt o sen for vi iväg!

Haft det hur trevligt o mysigt som helst, synd bara att det inte var super varmt, molnen kom ivägen! O sen började det att blåsa isbjörnas så då packade vi ihop o for hem!
När vi kom hem så fortsatte vi att vara ute en stund, o Alicia fick leka i geggamojjan o vattenpölarna på framsidan, oj vilket lycklig barn vi hade :) Hon riktigt sälade i vattenpölarna, till och med smakade på vattnet och leran!

Vi fick ihop 5 timmar ute, så vi alla var helt slut när vi kom hem. Så middagen fick bli resterna från igår! Men lika gott var de :)
Efter maten som blev sent fick alicia hoppa in io ett bad, och efter det hoppa i säng, o hon somnade på mindre än 5 minuter. Hon var helt slut som artist! Älskade prinsessan ♥

Klockan i köket är uppsatt också :) Jag o Simon började tillsammans, men blev irritationer o jag gav upp!
Men när jag hade duschat klart hade Simon satt upp klockan själv ♥ Skit snyggt blev det!


Justja, glömt att bertätta att Alicias snygga gardiner har kommit :) Dom skulle ju egentligen komma 20 juni, så jag blev överlycklig när S hämtade in posten igår!

Och i helgen beställde jag nya gardiner till köket och kuddar till köksoffan, tror det kommer bli skit snyggt o sommar fräscht ;)
Dessa beställde jag.


Snyggt va :)???


Nu ska jag sätta mig i soffan med min andra älskade hälft ♥


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0