Nervös i onödan!

Dagen D är kommen o snart förbi.

Fotningen gick hur bra som helst! Men var riktigt nervös innan , varför vet jag inte :p

Fast dagen började mindre bra, eller den började väl bra med mys i sängen o frukost stund med dom bästa ♥
Det var först efter jag provade klänningen jag skulle ha på mig morgonen förstördes, jag såg fet, ful o äcklig ut(tyckte jag), ville bara gråta o skita i allt! Humöret var inte det bästa.. Så rev ut hela garderoben, nästintill, för att hitta en annan klänning som jag tänkte ha, fast som jag sen hittade i en karton uppe på vindan!
Humöret var inte nere så länge som tur är, mina gullgrisar glr mig på bättre humör ♥

Som sagt gick fotningen jätte bra :) 
Alicia var jätte blyg i böjan men efter lek o bus så slappnade hon av o tänkte inte alls på att vi fotades :) 
Kommer bli så jävla svårt att välja bilder senl, tror ALLA kommer vara grymt fina!! 
Synd att det är så himla dyrt, hade jag varit ekonomisk oberoende hade jag köpt alla bilder!! 
HUR ska man kunna sitta o välja ut nån bild?? 

Efter fotningen for vi o hämta upp mor för att sen fara på ica maxi o handla.. 
Tog oss varsin varmkorv som tillfällig bukfyllnad :) 
O när vi kom hem så gjode min älskade karl plättar till middag. 

Kvällen har bestått av lek, bus o mys framför tv:n. 
Nu sover prinsessan så sött, o vi sitter o tittar på BB. 
Sitter även o avnjuter en god frukt tallrik! 



God natt allesammans ♥
/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0