Jag ska måla hela världen

God morgon, fåglarna kvittrar, solen skiner o kapten röd strömmar ur högtalarna, underbara morgon ♥

Igår fick vi mycket gjort, snaaaart vågar man se ljuset i tunneln! Höll på till 16 på eftermiddagen, från kl 10 på morgonen!
Men en kort paus för att fara till barnmorskan, och där såg allt bra ut :) hjärtljuden låg ellan 140-160. 
Inte konstigt att vi fick mycket gjort när vi var 7 st som stog o måla :) Tack alla som hjäler till.
Och idag kommer mormor, morfar, mamma o ray igen för att slita :p

Bjöd alla arbetare på middag, köttfärssoppa :) Det var dom mer än värda att få!

Efter middagen så for alla hem utom mormor, hon stannade ett tag för att vara med alicia medans jag målade klart bron o simon for till rosvik o hämta mer färg.
När det var klart så for vi o skjutsade hem mormor o sen for vi förbi mamma så att alicia skulle få gunga :)
O det gillades skarpt, åkte även rutschkana :p Fick henne inte därifrån sen!

Kvällen sov vi bort, vi alla somnade kring halv 9 o vaknade när kl ringde 08.15, och vi hade nog kunnat sova nån timma till!

Nu är prinsessan på dagis, simon är o gör nån snabb jobbgrej o jag ska ta på mig målarkläderna för att gå ut o måla!


Have a nice day!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0