Barnvakt

Måndag, måndag, härliga måndag!
Fullspäckad dag.

Började med att lämna prinsessan på dagis, medans Simon gjorde de så gjorde jag mig klar här hemma, för att sen fara vidare till barnmorskan.
Allt såg bra ut, o hjärtljudet låg mellan 130-140, bäbisen låg med huvudet neråt, men var inte fixerad ännu :)
Fått utskrivet levaxin som jag ska börja ta i morgon, så kanske ämnesomsättningsvärderna blir bra igen..

Efter mvc for vi o mötte upp Ellie o gick på dollar, skokanonen och H&M..
Shoppade en mammaklänning till mig, som jag ska ha på jens student, en klänning till alicia, som hon ska få ha på fotningen på torsdag och på studenten :) Oså inhandlade jag en amning BH..

När vi hade rantat klart på storheden for vi hem, packade upp, o sen bytte om för att gå en promenad ner till dagis o hämta hem Alicia o Tim :) Har varit barnvakt till tim ikväll :)
Stannade ute o lekte när vi kom från promenaden, men efter ett tag var vi tvungen att gå in, eftersom båda barnen sälade i vattenpölarna/geggamojjan..
Slog på pippi som dom så snällt satt o titta på medans S var ute o grillade middagen, grillkorv till barnen+Simon, och kyckling till mig :)

När middagen var upp äten så kastade vi dom lortiga barnen i badet, o där busades det på för fullt..
Efter badet slog vi på Nalle puh som dom tittade på ett tag o sen gick vi in i Alicias rum för att leka :)
Nu sover dom så sött båda 2, o fort gick det.
Gick o la oss i sängen, gav dom varsinn välling, o sen tog det inte många minuter så sov dom :)

Men nu kom ellie hit, så nu ska jag vara trevlig innan hon går över till sig..

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0