Stygnen är borta!

Ska börja med att skriva att vi tog bort stygnen i förrgår, det gick bättre än förväntat! Jag hade gruvat mig som bara den! Men det kom några tårar för henne med det gick så himla fort! Och det såg ut att ha läkt bra, men måste fortfarande ha ett plåster så hon inte klöser bort skorpan ...
Stackarn är ju livrädd för doktorer, direkt vi kom in på VC så ville hon vända om o sa -nej nej mamma!
Samma var det när doktorn hämtade oss från väntrummet.. Som tur va var han jätte duktig med Alicia hon hon vinkade glatt hej då när vi gick därifrån :) Och hon fick även ett klistermärke som hon så stolt gick o bar på :)


Envisa jävla förklylning, FÖRSVINN!
Den blir värre för varje dag som går, hostan iaf..
Direkt jag tar ett lite djupare andetag så håller jag på att hosta upp lungorna!
Alicia är också tok fökyld fortfarande, men feber är borta som tur är..
Och nu kom simon hem i morse o hade jätte ont i halsen och huvudet, så det lär vara sjukstuga här hemma i helgen, på vår lediga helg tillsammans :( Men får se de positivt, vi får ju vara med varandra iaf :)

Satt o fundera en massa igår, och kom fram till att man var mycket bättre på att ta kort på magen vid första graviditeten, då knäppte vi flera om dagen o skrev vilken vecka osv.. Nu har vi kanske tagot 2 kort ...
Jag skrev även första gången jag kände Alicia sparka, och hur mycket magen växte för varje vecka, o det har jag då inte gjort nu .. Men det kanske är så, att första graviditen lägger man mer massa tid på sånt? Och andra kanske man inte har lika mycket tid att lägga på :p

Men måste ta mig o kragen och börja ta några kort här mot slutet. och även boka tid så vi får ta familje/graviditets bilder, som vi gjorde då alicia låg i magen :) ..

Har även kommit fram till att rödfärgen i håret inte fastnar då man är gravid! Färgat det för snart en mpnad sen, och varje gång jag duschar ser det ut som att jag håller på att skölja ur färgen! PLUS att håret färgar av sig hela tiden även då det är torrt! Så det måste ju vara så?
Men snart är det röda gone, o kan inte annat säga än att jag längtar, less på att vara rödhårig, och framförallt att se GRÅHÅRIG ut när utväxten kommer fram!


Nä nu byta bajsblöja, o sen försöka få kraft o städa detta hem! Och efter det ladda för ett kort arbets pass, 16-20, vadå förstora en fredag inför ledig helg ??


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0