Rutviksloppet

Denna dag har då verkligen flugit iväg med en väldans fart!
Först jobbat 7.15-13, hem till karln o hämta prinsessan på dagis, gjort middag, ätit o sen hann vi sitta o soffan o mysa en stund innan det var dags att klä på sig för att åka ner till dagis igen på Rutviksloppet :)

Var där i 2 timmar, alicia ville gå, åka bob eller pulka runt spåret, utan hon ville att pappa skulle bära :) Men lika bra gick det, o samtidigt fick han lite träning ;) Haha ..
Jag drog tim på bobben och linnea gick.
Alla 3 barnen fick varsinn medalj :)

När vi gått runt spåret så gick vi och åt korv o barnen fick leka av sig lite.

Hann inte vara hemma länge så for vi o kolla på en bil, som vi fick med oss hem :)
Alicia somnade i bilen, och det hade vi förutspått att hon skulle göra, så vi gav henne en välling innan vi for, så det var bara att lyfta henne i sängen när vi kom hem, o nu sussar hon så sött ♥

Mamman i huset unnade sig en varmt och ett välbehövt bad! Med en badbomb som doftade riktigt ljuvligt!
Synd bara att de var den sista jag hade, men har försökt säga till min andra hälft att om han vill överraska mig någon gång så kan han köpa några badbomber, så får se då ;)


Nu sitter jag o älsklingen o tittar på BB, o mumsar lite chips.



Oj va hattigt inlägget blev ..


Tjingeling!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0