Pyssel o bak .

Förkylningen är fortfarande kvar! Men jag tror det börja gå mot det bättre nu, både för mig o alicia. "Peppar peppar".
När vi vakna i morse kändes det som att man blivit på kört av en lastbil.
Men tur jag har en liten prinsessa som väcker en på morgonen så hjärtat bara smälter ♥ Vaknar av att hon ligger o pussar på mig o säger- Maaamma.. O när jag öppnar ögonen säger hon glatt- MAMMA o kramar om mig ♥

Haft en lugn dag, lekt lite, läst böcket om och om igen, och tittat tv :) Tog oss även en stödvila på dagen, det behövdes!

Ikväll så har trollungarna linnea o tim varit här :) Och även Ellie o niko så klart..
Så jag o linnea har pysslat lite o efter de så bakade jag o barnen negerbollar :)





När dom for hem så åkte vi till ica maxi en snabb sväng, hämtade ut biljetterna till Kapten röd som jag o hjärtat ska gå på :) O köpte vindruvor till min älskade dotter, som hon verkligen äääälskar! Hon kan äta hur mycket som helst ..


Näe nu ska jag umgås med mina älsklingar, kolla BB som vi missade igår, slänga ihop en fruktsallad som jag ska äta till :)


Pussohej!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0