On a misson

Snart gäller det ----> 
Det får bära eller brista. Välja mellan blek eller fläckig? Pest eller kolera?
FÖRHOPPNINGSVIS så blir det en jäääämn o fin solbränna ;p


På tal om något annat så var vi på ett litet misson till Skeå igår, hela familjen tog oss en tripp för att hämta hem en KÖKSSOFFA :)!! Så nu äntligen har köket blivit helt. Fast den behöver lite kärlek och omsorg, ska målas om(vit), och kläs om!
Tror jag ska göra mitt kollage som jag pratat om bakom soffan, kan bli shnyggt :) Iaf att dömma bilden jag har i huvudet :p




Idag far älsko upp till byn, dom ska ha den årliga killträffen, köra skoter, grilla, basta o ta sig "några" öl :)
Så till helgen blir man gräsänka, inget jag ser fram emot. Kommer som vanligt att sakna ihjäl han ♥
Men svärmor och svärfar kommer hit idag, oså är ju ellie o tim hemma, så vi kan hålla oss sysselsatta i helgen :) O då går tiden mycket fortare..


Har precis fyllt i blanketten om graviditetspenning, som jag måste skicka in så fort som möjligt, men måste förbi chefen så hon får skriva lite papper innan .. Hoh man blir ju nevös, tänk om det inte blir beviljat?
Och andra sidan känns det inte som att man har råd att gå hemma med graviditetspenning, knappt 80% av sjukpenningsnivån delat på 365= NADA!


NU gäller det! Säg hej då till blekfisen, och kanske hej till smutslorten!

/N


Kommentarer
Postat av: Maua

Haha "smutslorten", det är skönt att du har distans i alla fall. hoppas du får en jämn och fin bränna :)

2012-03-09 @ 16:50:08
URL: http://bestofnorrbotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0