Helgen ♥

Haft den mysigaste helgen på länge ♥ Bara varit hemma o njutit av att hela familjen har varit samlad. 

Blev inte att gå på isbvägen igår eftersom Alicia hade feber, så vi packade ner henne i vagnen och var vi ute på gården o njöt av det fina o varma vårvädret, grillade korv och pinnbröd och hade det mys, Elin o matti kom också förbi :) Oså var moffa o sa hej en snabbis.
När dom for hem o solen försvann bakom grannhuset gick vi på en promenad, blev en kort promenad eftersom jag fick sammadragningar för varje steg jag tog!
Var nog ute i 4 timmar igår :) Och det kändes när vi kom hem, var döö trött! Fick kämpa för att hålla mig vaken, men tillslut så somnade jag i soffan :p

Idag har det levande väckarklockan slagit upp sina två blå kl 06.45, ställde sig upp i sin säng med sigge under armen, ropade maaaammaaa o försökte nå mig, sötungen ♥ Så lyfte över henne till våran säng o där låg vi i över en timma innan vi klev upp för att äta frukost.

Efter frukosten ställde jag o alicia oss o baka :) Kladdkaka och Oscars favvo kaka(ljusa mockarutor). Och mannen i huset dammsög o plocka lite.
När allt var klart for vi o gjorde några ärenden, hämtade upp käre mor o åkte tillbaka hem för att slänga ihop tårta o förbereda för fika gästerna som skulle komma o fira min älskade "lille"bror som fyller hela 15 år imorgon ♥ Storkillen!

När gästerna hade farit hem så klädde vi på oss o gick ut för att få lite friskluft, promenerade runt här i byn i drygt en timma, riktigt härligt! O skönt väder..
Synd bara att domd är jäkla sammandragningarna ska göra så ont, i början gick det kanon bra, men på väg hem så gjorde det såå himla ont, så var tvungen att stanna några gånger tills det släppte ..

Nu känner jag av att jag stått på benen heela dagen lång, kroppen protesterar o vill verkligen att jag ska lägga mig på soffan o sträcka ut mig! Mina fötter pulserar o skriker att dom ska bli masserade, så hjärtat ska få knåda lite :p ..


Prinsessan har fortfarande feber, inte alls nå hög nu och mycket piggare är hon ♥
Man ser att en tand när som helst spricker upp från tandköttet, så det är nog det som spökar! Så det blir att vara med VAB imorgon också ...
Just nu går hon här o är väääldigt trött, ser ut som att hon snart somnar stående, så ska gå o lägga mig i sängen med henne så läsa en bok så hon somnar ♥ Min älskade barn, jag älskar dig mest av allt!

Sen vankas det BB med den älskade mannen i huset ♥
Jag är hög på livet, allt är så underbart!




/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0