Vilodag!

INGA KÄNNINGAR ÄN!


Idag har jag faktiskt bara tagit det lugnt för en gång skull! Eller jaaa på dagen iaf :p

Jag o Simon har legat i soffan hela förmiddagen o kollat film, kollade this means war, fasiken va bra film!
Sen var det dags för S att fara o arbeta, o då passade jag på o lägga mig i sängen för att sova en stund innan det var dags att hämta hem prinsessan :) Som nu har fått sommarlov, ända till den 20 augusti ♥ Ska bli så mysigt! Synd bara att inte Simon har någon semester i sommar :( Men men, vi får ta vara på dagarna då han är ledig ♥

Efter middagen så tog packade vi in oss i bilen, for förbi mommo/mamma o sa hej o sen vidare in till stan för att fara till ankdammen o mata ankorna :) O det gillades skarpt av Alicia, hon var överlycklig att få mata fåglarna :)
När brödet tog slut så promenerade vi tillbaka till bilen, o for  o mötte upp Elin & Isabelle på gultzaudden för kvällsbus i lekplatsen :) Lite synd att det blåste så mycket!

Alicia somnade som en klubbad sal på vägen hem i bilen, o sover än! Vet inte om hon har tagit natt?
Men hon ligger då med kläder på, så hon lar säkert vakna när jag byter blöja o byter om till pyjamas på henne, så då lär hon vara pigg ett tag, eller så är hon så trött o slut att hon somnar om :p


Nu sitter jag o väntar på att fotbollen ska börja! Sverige-London. Hade egentligen vela fara in till stan o kolla matchen i stadsparken, nu när det blev så himla fint väder! Men får nöja mig att sitta här i fotöljen i min ensamhet istället ..
Snart kommer mitt stora hjärta hem så du blir det mys på hög nivå ♥


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0