Många rader, somna inte ..

Helgen är kommen, fast vi tog helg redan i torsdags :) Alicia har fått vara ledig torsdag-fredag från dagis, så vi har tagit långhelg :)

Så igår for vi till Barn&baby sången där dom hade avslutning, så vi var inne i kyrkan o sjöng. Och efter sången bjöds det på fika :)
Efter sången svängde vi förbi mamma/mommo för att säga hej, o Alicia gick o plocka maskrosor, som hon sen gav till sin älskade far :)

Idag har det varit en mysdag!
Vi låg alla 3 i sängen till.. ja säkert halv 10, då klev vi upp och åt frukost, sen kröp vi alla ner i sängen igen för att fortsätta mysa :)
Simons morbror har varit här hela dagen o hålls på med våran dator, installerat om den o grejat på, så nu är den som ny, snabb och rolig att ha o göra med :) TACK så mycket!

Simon for upp till byn kring 6, o ska vara där hela helgen. Så då är man gräsänka, saknar han redan! Tur att jag har min älskade dotter hemma ♥
Men liiiite orolig är man ju, eftersom det är 19 dagar kvar till BF, så bebben kan ju komma när som helst, o S är minst 1.20 timma bort! Saå vi får hoppas på att h*n vill stanna inne i magen tills på söndag iaf :) Men efter helgen får h*n komma ut när den vill, för nu är bb väskan packad, alla bäbis kläder tvättade o allt smått är inhandlat :)

När S for så gick jag o Alicia ut för att ta en promenad o få lite friskluft!
Stannade till vid lekplatesen som är ovanför oss, så alicia fick leka av sig lite, överlycklig tjej!
Sen gick vi vidare till dagiset där hon fick leka ännu mer, o när vi var där så kom även Tim dit, men ellie o niko :) Var ute i säkert 2 timmar!
När vi kom hem hade jag en välldans trött tjej hängandes o gråtandes vid benen. Så gjorde en välling, böt om till pyjamas o la oss i sängen, o jag ljuger inte om jag säger att hon somnade på högst 3 minuter! Inte så konstigt då hon inte vilat något på dagen ..

Så jaa, nu sitter jag här, mannen är i byn o dottern sover.. Alltså har jag de som kallas för egen tid, som jag inte riktigt än har lärt mig att uppskatta!
Jag hade hellre suttit här i soffan o ätit mina popcorn med min älskade simon o alicia om jag ska vara ärlig ..


Nu ska jag snegla lite på lets dance medans jag surfar runt lite på internet o tittar efter födelsedags presenter till min prinsessa som snart blir hela 2 år, stor tjejen min ♥


Jajustja, glömt o berätta om min fulspäckade onsdag!
9.15 satte vi oss i bilen, jag o kära ellinor, o gasade till ikea :) Kom på i tisdags att vi skulle göra om i sovrummet, så for dit för att köpa en sänggavel, o när jag kommer på någon som jag vill ha eller göra skulle det helst varit gjort innan jag kom på det :)

Kom hem just efter 3 nångång, hann vara hemma i 2 timmar, sen for vi till Piteå på Annicas blomsterhandel där det var tjejkväll :) Det var jag, ellie, nicoline, mamma, mormor o mammas kusin som for dit :) SKIT trevlig, kul att göra nå annat.
Där blev det att plantera lite blommor i mina 3 fina krukor som jag sen ska ha på altanen, köpte även lite sallad som jag ska plantera och en paprika planta :)
Bjöds på mat, vin o alkoholfritt :) Super super trevligt!
Kom hem därifrån just före 11 nångång...

Kan säga att det kändes i kroppen den natten och dagen efter att jag varit igång från morgon till kväll, hade ont i varenda led i kroppen! Hojja...

Bjuder på lite bilder!








Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0