Sjukstuga

Blen några blommor rikare igår, och några hundra fattigare :p Fasiken va det är dyrt att köpa blommor!
Men fint blev de, jag o mormor planterade alla blomlåder igår kväll, o även Alicia var en hjälpde hand :)
Blev himla fint!



Här är det sjukstuga.. Våran älskade prinsessa har hög feber o är hängig :(
Redan igår kväll var hon varm o lite gnällig, så tog tempen på hon innan vi gick o la oss, o då hade hon 38.6.
O hon har vaknat av o till i natt o babblat en massa o har känts kokhet!
På morgonen hade hon 39.1, så hon har fått sitta i soffan o äta frukost framför pippi :)

Mormor kom hit för att vara barnvakt medans jag for till barnmorskan..
Där visade alla prover bra, bäbben har fixerat sig o hjärtljuden låg i sitt på 140 :)
Hoppas h*n kommer nu!


När jag kom hem därifrån hade sessan somnat i fotöljen med momma , så bar in henne till sovrummet där äåven Simon sov :)
Så nu sitter jag hä i sängen, med en som halvsover, o en som har vaknat men är hängig..


Justja, idag ska vi fara till pite o hämta hem en säng vi köpt till Alicia :) Hoppas den är lika fin som den såg ut på bilden!
Ska bi spännande o se om hon vill sova i den nya sängen :) Tur att vi hittade en säng innan bäbben kommer, så det inte blir att direkt bebben kommer ska hon byta säng.. Så nu får hon vänja sig vid sin nya säng innan :)
Kommer bli trångt i våran sovrum med en spjälsäng och en barn säng :) Men finns det hjärterum så... ♥

För hon ska då inte sova i eget rum än inte, tycker hon är för liten för det!


Nu ska jag mysa med mina älsklingar ♥

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0