Förvärkar?

Svårt att veta eftersom jag aldrig hade det med Alicia...
Men har "mensvärk" som håller i sig i några sekunder o som sen kommer tillbaka efter ett tag, som nån slagt värk fast mycket mycket lindrigare, men som gör så pass ont att jag ta några djupa anetag tills det släpper..


Från de ena till de andra....

Alicia blev överlycklig över sina nya säng :) Så roligt o se! Hon skulle direkt ligga i den..
O nu ligger hon o sover så sött i den här breved våran säng ♥
Hon höll på att somna i den, men låg o vred o vände på sig o kunde inte riktigt komma till ro, efter ett tag ville hon komma över till våran säng, så då slog jag av pippi o la henne här, då somnade hon på mindre en 30 sekunder! Så att somna till pippi är nog inte bra ide, hon är för pippikär för att kunna somna tlll pippi :p

Tänk att hon blivit så "stor" nu att hon inte sover i spjälsängen nå mera :/ Tiden går alldelens för fort!!

O feber har hon fortfarande, 38.8 hade hon nu ikväll, så gav henne en supp.. O nu när jag pussa henne var hon jätte svettig, så tror febern börjar gå ner.. Hoppas på att hon får vakna feberfi i morgon ♥


Har även hängt upp amplarna ute på bron ikväll, blev jätte fint :)
Längtar verkligen tills vi får gården utplanerad o tills vi får börja bestämma/välja vad vi ska ha för buskar o träd osv, lär vara jävligt svårt, men får väl be om hjälp av nån som kan!


Näe nu ska jag försöka sova, som båda mina hjärtan gör här på varsin sida om mig ♥

God natt o sov gott.

/N

Kommentarer
Postat av: Ewa mamma till Noel å theo

Ja definitivt äre det. Eller så är förlossningen igång ! Det kan börja milt å sen på nån sekund förvandlas till förlossnings värkar så va beredd hela tiden, är lite extra lurt med andra barnet tycker ja :-) det går som mkt fortare när väl

Krystvärkarna kommer. Men jag hade onda förvärkar några veckor innan de va dags, vanligt när man är omföderska. Spännande lycka till då de är dags!

2012-06-12 @ 07:13:32
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0