AJ

God morgon!
 
Natten har varit lugn, somnade rätt sent igår, närmare ett tror jag den var. Ammade gossen sista gången 00.30, o han vaknade 06.00 för att äta :) O sen igen 09.00..
Försökte att ge han från båda brösten inatt eftersom att det sprängde i båda, men han däckade efter ena brösten o sov som en stock :p Sötnosen
MEN måste verkligen klaga på mina stackars bröstvårtor, vill bara skrika rakt ut varje gång han börjar suga! FY FAN va ont jag har, såriga o onda..
Igår kväll när jag hade ammat från ena sida märkte jag att han hade blog kring munnen, så när jag tog bort han från bröstet så var hela koppen fylld i blod blandad mjölk :/ Inte konstigt att jag har ont..
Såg så hemskt ut sen när han spydde, då det kom blod, hjärtat stannade för en sekund innan jag på att det var från mitt bröst ...
HOPPAS att det snart går till sig!!
 
Sitter här i köket o äter frukost med min älskade dotter, grabbarna i huset ligger o sover :)
Idag blir det att ha inne aktiviteter hela dagen pga av det förbaskade vädret! Nog för att vi ändå hade tänlt vara inne, men en litet promenad hade ju inte skadat, fast kanske spricker upp mot kvällskvisten.
 
Hade tänkt att vi skulle måla med fingerfärg o sen baka något gott så vi har att bjuda till fammo, farfar o farbror som kom igår kväll :)
Får se vad alicia tycker om att måla med fingerfärg ..
 
 
Justja, lillemans navel lossnade igår :)
 
Näe nu ska jag plocka undan frukosten o täcka bortet med papper så alicia får gå lös med fingerfärgen (hon som hatar att bli kladdig om händerna)
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0