Ojsan

OJ det är någon dag sen jag skrev.. Har haft fullt upp dessa dagar!
 
I måndags var vi o handla det sista till Alicias kalas, vi städade huset o bakade :)
På kvällen kom svärmor o svärfar så då var vi bara här hemma o umgicks.
 
I tisdags firade vi våran prinsessa som fyllde hela 2 år, hade fullt hus hela dagen lång, från kl 13 till sent på kvällen!
Alicia hade fullt upp att öppna alla paket som hon fick, det var som julafton :) Det var en trött och nöjd tjej som somnade sent på kvällen
 
Igår for vi alla till Ikea, vi, svärmor, svärfar, ellie, tim, mommo & moffa :)
Passade även på att hämta vårat staket från k-rauta som vi beställt för länge sen. Så nu är det äntligen bortgjort!
På kvällen så tog vi det bara lugnt, var ute o kollade då traktorn höll på att arbeta på våran gård, alicia var överlycklig över att få titta på :)
Så nu har vi en jämn o fin gård, skönt att det också är gjort nu!
Blev en sen kväll även igår, Alicia somnade just före ett nångång :p Märks att vi har sommarlov :)
 
Gumman vaknade kring halv 10 idag, så hon klev upp o var med fammo o farfar medans vi låg kvar i sängen ett tag.
Svärmor har gått an som en duracell kanin här o städat, dammsugit, städat toan, skurat o tvättat en massa maskiner, guldvärt Har försökt säga att hon ska ta det lugnt, men inget som funkar på denna kvinna :)
 
Idag ska vi nog fara o hälsa på Simons morbror.. O Simon själv ska fara o tjänstgöra :(
Sen får vi se vad denna dag har att erbjuda..
 
Förretsen, gått ihop 1.5 cm i midjan på en vecka :) Är väl inte så jätte mycket, men en bit på vägen!
Kilorna vet jag inte, eftersom batterierna i våran våg är slut :p Kanske lika bra, annars blir jag bara besatt o väger mig 1000 gånger per dag!
 
 
Näe nu måste jag gå o göra mig iordning.
 
Hejsvejs!
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0