Men vad är detta?!

Är hosten redan kommen?
8.3 grader, halvmörkt ute och det är bara 21 juli, vad är det som händer?
Fast iofs så har vi inte haft någon sommar alls känns det som..
Eller jaa, den här veckan måndag-onsdag har det ju faktiskt varit kanon väder! Men inget vi har kunnat vara o njuta av, för på måndagen hade vi städ och bakdag inför kalaset som var dagen efter då vi heller inte hann vara ute och onsdagen var vi på ikea hela dagen :p
 
Igår så var det sisådär med vädret, så jag, svärmor o barnen for ut till storheden där vi mötte upp ellie o tim..
Gick o strosa på några affärer, o sen for jag, svärmor o barnen på max o unnade oss middag(ååååågren)..
Eftermiddagen spenderades hos ellie o niko..
Senare på kvällen kom älskade Nicoline på besök, så då gick vi en kvällspromenad, fick ihop 5.14 km :)
Alicia var så trött att hon somnade i vagnen o fortsatte o sova när jag lyfte in henne, men inte så konstigt då hon inte sovit någon middag på hela dagen..
När vi kom hem mojjsade vi ner oss i soffan, tände ljus o smaskade i oss honungsmelon, nätmelon, mango o galia :)
 
Idag var planen att åka på loppis o sen på hägnan, men eftersom vädret var emot oss så blev det en inne dag hos ellie o niko, där vi blivit bjudna på laxpaket till middag, var mumsigt värre!
Jag, hjärtat o barnen var sen på kvälls promenad, och även vi fick ihop 5 km :) O prinsessan somnade i vagnen igen, o fortsatte att sova när vi lyfte in henne.. Mitt hjärtegull!
Nu sitter vi här, jag, simon o liam o tittar tv, svärmor o svärfar for hem ikväll efter att ha varit här nästa en vecka, så det känns lite tomt :p Ja o kan då säga att det är som att ha en egen liten hjälpreda när svärmor är här, hon plockar, städar o donar hela tiden, tar det inte lugnt en minut! Men som sagt, det är ju verkligen guldvärt, men hade ju varit kul att få passa upp dom när dom är här på "semester", men ack nej inte det :)
 
Har badad lilleman ikväll också, o han verkligen älskar att bada!
Tänk att på måndag blir han redan 1 månad gammal, tiden går fort! Och han har verkligen utvecklats, han "babblar", ler och är med hela tiden :) O är jätte stark i nacken, fast det var han redan från födseln :p
 
Nu tänke jag ge Liam mat sen ska vi gå till sängen!
God natt o sov gott.
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0