HETT

Ännu en varm o härlig dag, även fast solen har lyst med sin frånvaro!
 
Morgon började vi med att äta frukost, o direkt efter frukosten satte vi igång o måla med fingerfärg :)
Sen så gjorde vi oss klara för att fara iväg till mommo(mamma), där vi suttit på altanen o njutigt av värmen :
Alicia har gungat o lekt, mest med Ray så klart! När dom stod o åkte ruyschkana gick jag dit, då säger alicia: NÄÄÄ mamma gå! Inte homma(komma) hit! Jag o waaay(ray) åka. Mamma sitta där(så pekar hon mot altanen). Så det var ju bara att gå tillbaka då :p
 
S kom förbi när han söutade jobbet, så då samåkte vi hem :)
Bärjade med middagen direkt medans barnen sov.
Idag blev det älgköttgryta o ris, och egen odlad sallad till, så jääääkla gott!
 
Efter middagen tog S en tupplur o jag & Alicia har haft fullt upp att busa, vi båda har varit helt slut o svettiga :p
 
Nu är Simon o Alicia ute o vattnar fasters blommor, Liam ligger o sover o jag passar på att blogga lite, ska även betala lite tradera vinster :p
När dom kommer in ska vi poppa popcorn o slå på en film, The wow... 
 
Man ska inte klaga, men FYFAN va varmt vi har det här inne!
I köket visar termometern 27.2! O då är inte köket på solsidan, så då kan ni tänka er hur varmt det är i både sov och vardagsrummet!! Behöver en AC helst nyss!
Det är så förbaskat kvavt här inne, känns exakt som utomland!
O ännu jobbigare blir det då jag inte kan ställa mig i en ISkall dusch. eftersom det är risk för mjölkstockning!
 
SÅ vet ni av någon ac som är till salu, hör av er!
 
Gokväll
/N
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0