Ett ständigt klagande!

Att man aldrig kan vara nöjd, visst är det konstigt?
Är det kallt ute klagar vi på det, är det varmt så klagar vi på det! Är det molnigt så frågar vi oss själva varför inte solen kan komma fram, o kommer den fram så ber vi den gå i moln.. Samma om det blåser så vill vi att det ska vara vindstilla, ovh är det för vindstilla vill vi att det ska fläkta :p Visst är det ganska komiskt ändå?
 
SÅ.. jag börjar detta inlägg med att klaga på hur förbannat varmt det är i detta hus!! Just nu visar termometern 26.8 i köket!
I morgon ska vi fara o beställa 2 st terassmarkiser o hoppas på att det blir bättre då dom sätts upp! Funkar inte det så köper vi hem en AC! För detta går inte att stå ut med, även fast det bara är ca 2 månader per år!
 
Idag fick mina träningkläder komma fram ur garderoben, länge sen sist!
Men nu ska vi svettas ihop igen, för nu ska det brännas fett!
Första promenaden efter 9 månader är gjord, blev en rutt på 3.48km på 40.22 minuter, är inte så nöjd med tiden, men är ju dock 9 månader sen jag rörde på fläsket sist!
Måste bara fara o köpa nya skor, får så ont i benhinnorna och skavsår av dom skorna jag har.. Så det ska jag fara o köpa på tisdag!
 
Ikväll har vi varit o handlat på Ica maxi, ska då alltid börja fara o handla söndag kvällar, var knappt nå folk, skönt!
Efter handlingen satte vi oss utanför där Simon o Alicia åt en glass :)
Mommo o moffa stod här utanför när vi kom hem, så vi hade dom på besök ett tag, o alicia har verkligen varit i sitt esse ikväll, busig som bara den :) O nu sover hon sen några minuter tillbaka..
 
Näe nu är det färdig skrivet, Liam ropar efter mat :)
 
/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0