Borde kanske ringa?

Febern, värken i lederna o huvet håller fortfarande i sig, 3:e dagen nu..
Va fasiken är de?
Det som är att det är "bra" av o till, värst är på kvällen o morgonen!
Borde nog ringa till VC i morgon o be dom ta en sänka, så jag inte har nån infektion i kroppen..
 
Natten har varit bra, Liam har sovit från 00-06, sen från 06-strax före 9 nångång..
Ända som har varit är att jag har haft sån frossa.. Så till slut bad jag simon hålla om mig, o då säger han: Ryssen kommer, o jag frågar vilken jävla ryss, o får till svar: Ryssen som ska hålla om dig ;) Haha snacka om att prata i sömnen :p
 
Trotsade febern idag o for till mamma när S for iväg till jobbet.. Så Alicia har fått lite friskluft o fått leka av sig!
Där har Alicia verkligen haft fullt upp, när vi kom gick hon o mommo o gunga/lekte i sandlådan, tills det blev så varmt att vi blåste upp lill poolen o satte den på gräsmattan så hon fick bada :)
Överlycklig tjej säger: MAMMA MAMMA jag simma ute :)
 
Efter badet så åt vi lite mat, sen har Ray haft fullt upp att leka med henne, dom har gungat, gått på promenad o åkt rutschkana.. En helt slut tjej kommer in, sätter sig i soffan o säger, gunga mamma sen somnar hon sittandes breved mig :p TRÖTT tjej!
 
Liam, han har sovit han.. Trivdes nog att sova i vagnen, kom till mamma 13.30 o fick väcka han 16.30 för att mina bröst höll på att sprängas!
Så då åt han, sen var han vaken en liten stund för att sedan somna om igen :p
Har varit mycket sovande för han idag, men nu mot kvällskvisten har han varit väldigt vaken :)
Nu sitter han o S i soffan, o Alicia ligger i sängen o kollar Pippi..
Blev en sen middag för tösen idag, så hon har lite svårt för att somna nu ..
 
Sötsugen har verkligen visat sitt idag, har varit sååååå sugen på maraboue mjölkchoklad! O värre blir det när jag VET att vi har 2 stora kakor i kylen!
MEN jag har hållt mig! För jag vet att håller jag ut i ca 2 veckor så försvinner sedan suget.. Bara att stå ut..
 
Nu ska jag göra oss i ordning inför natten o sen krypa ner under täcket med min älskade familj
 
Justja, kan nån svara på varför min blogg.se app inte fungerar?! Kan inte logga in! Jävligt irriterande..
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess (Nova & Miras mamma)

Appen funkar inte eftersom de gjort om blogg.se! Och så länge alla bloggar inte är flyttade till den nya så kommer inte appen funka!

2012-07-04 @ 08:19:04
URL: http://tessanstromback.blogg.se
Postat av: Emma - Mamma till Alwin & Alma ♥

Då du är såpass nyförlöst så ska du ringa in för får man feber och så kan det vara något med livmodern - så kolla upp det nu!!

2012-07-04 @ 09:43:40
URL: http://emmastromback.blogg.se
Postat av: Anna

Undra om det var dig jag såg i bilen igår vid Tuna vid 13-tiden? Körde du?

Svar: jo kan ha varit jag :)
Nathalia

2012-07-04 @ 18:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0