Klagomål

VEM kom på att man ska jobba delade turen inom vården? Jaa, kan då gissa att den nissen inte jobbar på golvet, utan sitter högt uppe o rullar på tummarna medans pengarna strömmar in på deras konton ..

Ja nu har man ju iaf gjort bort den 7-12, 15-19.30, fast har 4 delade turer nästa helg efter varandra, PLUS att jag jobbar 6 dagar i rad sammanlagt, känns så där lagomt kul! Kommer inte kunna gå efter det ..
Nåväl man ska inte klaga, har ju jobb iaf .. Bara att bita ihop!


Lekt med min saknade o älskade prinsessa när jag kom hem, hon var så övertrött o busig :) Vi har lekt i hennes tält, dansat , lekt hund och så har hon kokat kaffe o serverat till mig i sin nya te servis som hon fick av Isabelle i julklapp :)
Etter en massa bus gick vi till sängen o läste en bok, sen så somnade hon, så nu sover hon så sött.
Känns som att jag knappt sett henne, eftersom jag jibbat o hon varit på dagis, men hämtade hem henne kring halv 2 så hann se henne en timma iaf ..

O mitt stora hjärta har jag heller knappt sett, han jobbar eftermiddag, så vi jobbar om varandra ..
Men snart är det helg, o då är vi alla tillsammans igen ♥


Måste försöka hitta mig en bikini, i storlek stor :p Och en större BH. Just nu känns det som om jag vore dolly parton!
Men snart är dom som taxöron igen ;) Härliga tider.


Snoka runt lite på internet sen tror jag minsann att jag ska gå o lägga mig i sängen o kolla vänner o försöka sova Jobbar 8-16 i morgon så behöver sova ..




Buenas noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0