Tiden flyr

Ja nog får ja be om ursäkt att jag blivit så dålig på att blogga, har ju för tusan inte bloggat sen förra året ;)

Har hänt mycket sen sist..

Den mysiga julen är förbi, o den bara flög förbi tycker jag.
Men vi hade väldigt mysigt o trevligt, kul när alla dom nära o kära är samlade ♥ O det skönaste av allt var ju så klart att slippa pendla 16.5 mil!
Barnen och även vi vuxna hade varit väldigt snälla i år, både jag o alicia blev less att öppna paket :p
Alicia öppnade ett paket, o fick en docka, o den gick hon med hela tiden o öppnade inte ett paket till ..


Även nyår är förbi nu.
Det firade vi i Korpilombolo, med familj o vänner, god mat, , allsång , spel o mycket skratt :)
Och så klart raketskjutning :)
Avrundade kvällen med film, en film där jag fick sitta o vara rädd från början till slut! Varför plågar man sig själv på det viset?? - Försvunnen hette filmen ..


Idag far vi hem till stor stan igen, ska blir skönt! Borta bra men hemma bäst ♥
Men först nu kl 2 ska vi till S mommo o moffa o äta tjäder, mmmmh ska bli så gott!


O Alicia har blivit värre med hostan igen :( Blir TREDJE veckan hon är sjuk nu ..
Får se hur det är i veckan, känns inge bra eller kul alls att vabba från nya jobbet :( Men man har ju inte val?


Nä nu ska vi gå ut en stund o få lite friskluft!

/N










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0