Sjukskriven

Då var man hemma igen, kom hem i lagom tid igår .
Gjorde bort handlingen direkt vi kom till Lule, skönt att ha det bort gjort ..

Blev en lugn kväll, fick besök av Matti o Elin, så jag slängde ihop en räkröra som vi alla åt på rostbröd till kvällsfika, riktigt gott blev det :)! Har kvar så ska nog unna mig en sån macka ikväll också!


Idag så har jag varit hos läkaren, blev sjuksriven i 2 veckor, o hon ville sjuskriva mig ännu längre, men det ville inte jag! Efter som om 2 veckor går jag ner från 100% till 75%, så då vill jag prova på hur det går att jobba lite mindre .. Hoppas på bättre ..
Fick hårda order om att absolut inte lyfta! Och ta det lugnt .. SÅ då ska jag alltså försöka lyda dom!


Efter läkaren kom ellie o hämta upp mig, så for vi en sväng på stan för att köpa tyger, men vi var för "snåla"(fattiga) o ska vänta till lönen kommer :p Men for till storheden o köpte lite fleace som vi ska sy buffrar av :) Även försökt hitta nå snyggt tyg som jag kan sy en kappa till toa fönstret. Så har ni nå tips på en bra tygsida så tipsa gärna :) Skulle vilja sy nå fina kuddar till vardags rummet också, som går i turkost. För nu ska det bli ett turkost tema där :) Tror jag blir skiit snyggt till våra mörka golv, mörja soffa o vita väggar :) åste bara hitta nå snygga gariner som får i turkost .. Eller om man skulle skita i att köpa gariner i turkkost o satsta på en matta i turkost o lite andra detaljer så det inte blir för mycket, eller va tror ni?

Ikväll ska jag på gravid vattengympan igen, ska bli himla skönt!


Näe nu ska jag plocka lite här hemma innan ja ska hämta prinsessan på dagis .


/N


Kommentarer
Postat av: Zandra

Rusta har ju sjukt snygga mattor i turkost!

2012-01-23 @ 13:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0