Over and out!

Ja då var jobb helgen över, och även min lediga dag.

Fick oss en härlig sovmorgon idag, vaknade 10.30, o låg i sängen o mös till kl 11 :)
S for iväg o jobba, o jag o alicia for till stan o mötte upp Elin o Isabelle.
Köpte en ny jacka till alicia på rean, eftersom hennes vinterjacka gått sönder även inhandlat ett bar mammabyxor till mig, ÄNTLIGEN! Så jävla oskönt när man har sina vanliga leggings som man försöker dra upp över magen, för det första så trycker du så obehagligt på magen o för de andra är det inte så skönt när dom skär upp :p Hah ..


Avslutade helgen med en mysig middag och filmkväll men min älskade familj o Nicoline ♥
Här bjöds det på fetaostgratinerad kycklingfilé, champinjonstuvning och klyftpotatis, sååå jäkla gott!
Etfter middagen gick vi ut på en promenad för att smälta maten o få frisklut.
Sen for jag o Nicki o köpte lite snarra, inte så lite heller, fick nog ihop nästan 2 kg godis!
Som vi så glatt smaska i oss till filmen, men när vi var less på att äta så syntes det knappt att vi rört från skålen :p




Har varit på (gravid) vattengympa idag också, varit faktiskt riktigt skönt, o trodde aldrig jag skulle säga att det var jobbigt, hade inte en aning om att det var "jobbigt" med vattengympa, eller jobbigt var det väl inte, men det kändes att man tränade .. O tydligen ska man inte få nån träningsverk då man tränar i vatten ..
Skönt att få röra på sig lite o inte bara sitta o trycka i sig onyttigheter o inte bli av med det på nått sätt, o samtidigt som det är bra för bäckenet.
HOPPAS bara att det hjälper, lindrar iaf! Men det kan ta någon gång innan det märks.
Ska börja gå 1 gång i veckan ..

 

Nä nu ska jag hämta lite mer vindruvor o kolla lite tv o invänta att S kommer hem så vi kan gå o sova, så man orkar med en delad tur i morgon!
Alicia sover så sött redan ♥

 

Buenas noches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0