Halta lotta!

That´s me! Såå jävla ont just nu .. Kunde knappt tar mig ur badkaren ikväll då jag hade duschat, gjorde så jäääävla ont o lyfta höger benet!


Haft en helt underbar söndag ♥
Varit hemma hela dagen lång, hat fin besök från korpis och hortlax, simons kusiner o bror har varit här :) O självklart dom bästa grannarna, familjen tandlund.
Varit full rulle här, barnen har lekt för fullt, o vi "vuxna" har suttit o surrat.

När dom for så slänge jag ihop en kyckling gryta, o efter maten så passade jag på att vika tvätt o dammsuga medans S busade med prinsessan . Men när jag var klar så fick jag också vara med att leka :) Så vi har lekt kurragöma, dansat o busat, hon har verkligen varit i sitt esse :) Mysungen ♥
Efter mycket lek o bus gick vi ut för ännu mera lek i snön, men Tandlund´s.
Så kul nu när Alicia gillar att vara ute!


Vi tog oss en varm o skön dusch när vi kom in, o tog inte många sekunder efter vi gjort oss kvälls klara så somna Alicia, så hon har sovit snart i 2 timmar . Bra att hon somna tidigt eftersom det blir tidig uppstigning i morgon för oss alla 3. Både jag o S jobbar 7-16, så det blir en lång dag för A på dagis. AVSKYR att ha henne långa dagar på dagis, men det är väl det dåliga samvetet.. Hon har nog kul där o lider inte det minsta ..


Nu ska jag mojja ner mig i soffan med min älskade karl o dricka varm blåbärssoppa.
Blir snart att krypa ner i sängen så man får sig lite sömn innan jobbet kallar ..


God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0