Good night.

Go kväll ..

Kan börja med att berätta att jag har förjävla ont i bäckenet just nu!
Vill helst inte gå, bara sitta på samma sätt o inte röra mig ..


Känns som att denna dag har varit vääääääääldigt lång!

Vaknade halv 9, väckte prinsessan för att göra oss redo till dagis.
Vi sölade på här hemma, hade inte alls bråttom, Alicia var så gosig, o ville dansa :) Så istället för att alltid stressa så slog ja på musik i hennes rum oså dansa vi :) Lycklig tjej ♥ Att man kan älska musik så mycket som hon gör, o att dansa.
O det roliga är att hon kan nästan varenda låt på skivan :) Låter så sött när hon sjunger.

När kl närmade sig 10 for vi ner till dagis.

Efter det for jag o Ellie o gjorde några ärenden. O då ringde S(och ellies så klart) mormor o morfar o sa att dom var i stan över dagen, och om vi kunde hämta barnen :p Så det gjorde vi, blev en kort dag för dom, 2 timmar :) Haha ..
Så vi har varit hos S morbror hela dagen, ätit middag där också ..

Nu ikväll har vi varit hos Tandlund´s, barnen har vilat o sen lekt för fullt, o vi kärringar har varit kreativa o sytt några halsskydd :) Så himla kul att vara "hobby sömmerska" :)


Duschat Ängla ikväll också, fyyy faaan va hon släpper hår! Stora jävla tussar! Har aldrig sett henne släppa så mycket hår. Är det normalt ?!??

Även duschat själv, o nu sitter jag o blir smord på fotterna av Alicia :)

Hon har blivit så jäkla stor! Ååh tiden går så fort, man hinner knappt med :( 
Att man kan älska någon så mycket som jag älskar denna underbara prinsessa ♥ Så himla go, ska pussas, kramas ♥ Mamma älskar dig mest av allt!


Nä nu leka lite med alicia sen hoppa i säng!
Hon somnade lite sent, sov ingenting på dagis, o har haft fullt upp, så hon somnade 6, o vaknade halv 8.
Det resulterar i att hon är väldigt pigg nu :p
Men som sagt, vi ska strax hoppa i säng o mysa alla tre, o läsa nån bok ♥ Är så mysigt när hon ligger på min arm o lyssnar på när jag läser. O ofast så sjunger jag "Lille katt" innan hon somnar, o då sjunger hon alltid med :)♥



Buenas noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0