Fy för mardrömmar!

God morgon! Sovit väldigt oroligt i natt , drömt en HEMSK mardröm! Fy tusan så rädd jag har varit .. Drömt att jag blivit jagad o torterad! Och det värsta av allt så var det av Simon, fast ändå inte han, jaa ni vet ju hur konstiga drömmar kan vara .. O varje gång jag somnade om så fortsatte jag att drömma på samma dröm ..
Tillslut väckte jag S o bad han lägga sig bakom mig .. Fy för sånna drömmar!!


Sitter nu o väntar på att mina mackor i mackjärnet ska bli klara :)
Är faktiskt den enda i huset som är vaken, men börjar jobba 12, så var tvungen att kliva upp ..
Måste hinna att laga till en matlåda också, tror jag bara slänger ihop nå snabbt som tonfiks i tomatsås o pasta ..


Ja då är det bara att ladda inför jobbhelg!
Tur jag har korta pass lörsdag söndag ..



Maya:
Njaa inte en sån med kanter, blir mindre sitt plaster , vill ha en lite mer stilren :) Jo finns jätte många där, men då är det ju de, hur ska man få hit den?
Nä exakt, en femhunding är ju perfekt att ge, speceillt om man måste måla den själv oså ..


Ha en bra fredag den 13 :)

/N

Kommentarer
Postat av: Maua

Man tar sitt släp eller lånar ett och gör det till en rolig road trip! ;)

2012-01-13 @ 14:47:55
URL: http://bestofnorrbotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0