Vår känslor

Åh va härligt när det äntligen blivit varmare ute ♥ Vi har fått försmak på våren, och det behövdes!

Jag o A gick ut o promenera(bobba)igår på förmiddagen. Det var så varmt att jag var tvungen öppna jackan, lätta på sjalen o ta av mig fingervantarna! Så härligt..
När vi kom tillbaka från promenaden fyllde ja bilen med sopor o for till återvinningen, o medans jag höll på att sortera där så somnade Alicia i bilen :p

Så då passade jag på att stor städa hela garaget medans hon sov i bilen.
Sorterat o rensat i alla kartonger vi haft där, städat och donat. Nu blev det helt plötsligt ännu större plats där inne :) Så till veckan ska vi börja tilläggsisolera o göra klart i garaget.

Vi är lite veliga om hur vi ska göra med groventren, om vi ska sätta upp väggar så det blir en lite hall, eller om vi bara ska sätta upp krokar direkt på garage väggen. Hade varit så mysigt med en liten hall :) Men då blir det ju dock mindre plats i garaget..

När jag var klar där så blev jag nästintill sängliggandes!
Hade så jävla ont att jag inte visste vars jag skulle ta vägen, tog alvedon men hjälpte inte.. Visste inte om jag skulle skrika rakt ut eller gråta! Är det ondaste jag haft!

Mot kvällen trotsade jag smärtan så for vi till Elin, Dan o lilla Isabelle :)
Alltid lika trevligt att umgås med dom ♥

Idag när vi vakna så stanna vi kvar i sängen ett tag o mös på, så säger alicia- Kissa, O jag frågar henne om hon vill gå o kissa på pottan, o till svar får jag- mmm..
Vi skyndade oss till toan, o jajjomen, kissade pottan full ♥
I morgon ska jag fara o köpa klistermärken, och sätta upp ett A4 papper ovanför pottan, där hon ska få klistra ett klistermärke varje gång hon gjort nånting på pottan :) Kan ju vara en roligt grej.

Trodde fan i mig att termometern var sönder när vi klev upp o den visade +1.
Men icket sa nicket, den var fullt fungerande..
Vi skyndade oss att äta frukost o klädde på oss för att gå ut o njuta av vädret.
Familjen tanlund kom också ut.
Efter 2 timmar utelek, mys framför den upphända eldstadet och skoterkörning runt, runt runt huset så gick vi in för att varva ner, umgås o laga middag innan det var dags att fara o slava på KG(kommungolvet).


Jag o Alicia tog oss ett varmt bad när jag kom hem från jobbet :)
O efter det så renbäddade jag o S, så det ska bli för jävla skönt att få krypa ner i en renbäddad säng :) Synd bara att man ska upp före fan för att plikten kallar!

Nu sitter vi här i soffan, simon halvsover, alicia sover i sängen o jag bloggar :p


God natt gott folk!


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0