TGIF

Äntligen är helgen här = Familjemys ♥
Svärföräldrarna kanske skulle komma, så då blir det fullt hus :) Får se vad man kan hitta på i helgen, det är ju så jävla kallt, nu visar termometern -28! O verkar då bara bli kallare o kallare. Så det blir nog att hålla sig inne hela helgen.


Idag är det a pain day! Har så jääkla ont.. Haft det hela natten, har gjort så himla ont varje gång jag gått på toa, o att bara ta sig upp ur sängen!
Tror även att vi kan välkomna foglossningar! Har ju aldrig haft det tidigare så kan inte sätta fingret på om det är foglossning, så ni som haft/har får gärna förklara hur det känns?
Har som ont i hela venusberget eller vad man ska kalla det :) Haha ..

Börjar bli lite smått orolig över att jag börjar jobba på måndag! Har det blivit bättre? NEJ-värre skulle jag väl säga ..

Förra graviditeten gick smärtfritt, o jag sa flera gånger att bara därför kommer nästa graviditet vara det motsatta! Och taaadaa...
Sa även att vi kommer få en bäbis som sover jätte dåligt på nätterna eller kolik, bara för att vi varit/ÄR så bortskämda med alicia .. Sanna mina ord ..



Full rulle här hemma, har 2 små barn som busar för fullt :) Alicia O Tim!
Ellie kom o låna våran bil eftersom deras stått ute hela natten o vägrar starta .. Så då bad jag henne lämna tim här slipper han fara iväg i denna kyla.

Så kul att se när dom leker, fast det är mycket "syskonkärlek"emellanåt :p Men så kommer det nog att vara hela livet :) 
Jag o ellie prata just om det för någon dag sen, att dom kommer vara mer som syskon än kusiner! 
Dom är ju med varandra varje dag, går på samma dagis, kommer gå i samma klass, bor 10 meter ifrån varandra. Man märker att när dom inte setts på en dag så har dom verkligen saknar varandra, då står dom o kramas o är jätte lyckliga :) Så jävla söta ♥



Nu ska jag gå o dansa med dom :)


/N

Kommentarer
Postat av: Tess

Heej:-)



Foglossningar har du om det gör ont/ilar/värker över venusberget, höfter, ryggslut och så kan det även göra ont i själv underlivet (benet)!



Har du fått de nu så lär du nog inte bli av med det! Och det gör ondare när bebis väl kommit ut (gjorde de för mig) för då är det inget (bebis huvud) som håller de på plats:-/!!!

Själv har jag gått på kryckor och varit sjukskriven sista 2-3mån!!



Lycka till!! /Tess

2012-02-03 @ 12:59:04
URL: http://tessanstromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0