Fettisdag utan semla

En kopp varm choklad och en fralla- det är min kvällsfika. Mmmh ..- Det är min fettisdag.  
Är så himla frusen, hoppas att chokladen, dom tända ljusen och den varma filten gör mig lite varmare! Varit frusen hela dagen.. Börjar misstänka att det är någon förkylning som försöker smyga sig på mig..
Det bästa hade varit om min älskade sambo kom hem o värmde mig ♥ Men inte länge kvar nu tills han slutar!

Lagt alicia i sin säng för en stund sen, var samma idag, fått kämpa för att hålla henne vaken, men tillslut så somnade hon så sött i min famn ♥

Hon behöver egentligen sova en stund när hon kommer hem från dagis, annars så är hon jätte trött hela eftermiddagen/kvällen .. Men eftersom vi gick över till grannen o åt middag så blev det inge vila, utan en massa bus o bad med kusinerna istället :p


Kära vännen Veronica kom förbi då jag slutade jobbet, o kolla hur vi fått det :) Det var på tiden ;)
O hon var så jäkla snygg, ni förstår inte hur mycket hon gått ner i vikt, och hur mycket hon verkligen har kämpat! Hon är då verkligen beviset på att man kan bli smal(TUNN) efter att ha fött 3 barn! Mer än halva hon har försvunnit! Så jävla bra kämpat! ♥ Meeeeeeeeeen nu räcker det ;)!!


I morgon ska jag o Alicia ha en ledig dag tillsammans ♥ Ska bli myspys! Speciellt när jag jobbar hela helgen, o inga korta pass dessutom! Synd att min älskling jobbar kväll, annars hade vi kunna ha familjemys på hög nivå.

Hoh va trött jag är, hade kunnat gå o sova för länge sen, men måste hålla mig vaken för att se BB!

Nä nu är sigge färdig badad(tvättat), så nu ska han få snurra några varv i torktumlaren o sen få go o sussa breved alicia :)

Ha en fortsatt bra kväll, god natt ♥

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0