Baddagen är kommen.

Sovit som en kratta i natt, varit upp o kissat , jaaa minst 4 gånger .. Gått till toaletten som agda 95, har haft så ont i höfterna :(

Alicia vakna redan kl 6 o ville komma till våran säng, så jag lyfte över henne o hon somnade om lika fort ♥
Men har vridit o vänt på sig av o till, när kl var 9 hade hon sovit klart o smet ner från sängen :p Tur jag var halv vaken ..

Så nu sitter vi o tittar på barntv, har gjort oss klara, ätit frukost o packat klart inför badhuset :)
Idag ska även kusin Linnea o tim, och faster Ellie följa med o bada :)


Får se vad kvällen har att erbjuda? Igår somnade jag o alicia kl 15.30 o vaknade kl 17 :p
Jag var så trltt att jag höll på att somna i soffan flera gånger, o alicia var lika trött men vägrade ligga i soffan, så vi gick o la oss i sängen med simon som redan sov (jobbat natt) o båda somnade som stockar .. INNAN middagen.. 
Så när vi vakna var det bara att kliva upp o slänga ihop middag, korv o makaroner, snabbt o enkelt :) Men hade inte riktigt matlust, blir alltid konstig om jag vilar mitt på dagen, illamåande o seg hela kvällen ..  

Resten av kvällen spenderades i Alicias rum, där vi fick dansa o äta hennes goda mat :)
Sen hade vi soffmys innan det var dags för S att åka o jobba ...


Ha en bra dag allihopa ♥

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0